Usein kysytyt kysymykset
Alta löydät kysytyimmät kysymykset ja vastaukset niihin - voit myös ottaa suoraan yhteyttä meihin
Toimitus - Maksu - Valikoima - Palautus - Seuranta
Kuinka kauan toimitus yleensä kestää?
Normaalisti toimitusaika vaihtelee sijainnin ja valitun toimitustavan mukaan. Keskimääräinen toimitusaika on 1-3 arkipäivää, mutta tarkka toimitusaika riippuu valinnastasi.
Paljonko toimitus maksaa?
Toimituskulut vaihtelevat sijainnin ja tilauksen koon mukaan. Tarkat toimituskulut lasketaan kassalla tilausta tehdessäsi.
Miten voin palauttaa tuotteen?
Lue lisää palautuksista palautussivullamme tästä. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja ja palautusohjeita.
Hyväksyttekö vaihtoja?
Kyllä, hyväksymme vaihdot tietyin ehdoin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisätietoja ja vaihto-ohjeet.
Tarjoatteko tuotteita kaikille mobiililaitteille?
Kyllä, pyrimme tarjoamaan laajan valikoiman tuotteita eri mobiililaitteille, mukaan lukien iPhone, Samsung, OnePlus ja muut suositut merkit.
Miten voin löytää sopivan tuotteen laitteelleni?
Voit käyttää hakutoimintoamme tai selata tuotekategorioitamme löytääksesi sopivan tuotteen. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi apua tuotteen valinnassa.
Mitä maksutapoja hyväksytte?
Hyväksymme yleisimmät maksutavat, kuten luottokortit, verkkopankkimaksut ja Klarnan lasku ja osamaksut. Tarkemmat tiedot ovat saatavilla kassalla.
Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@alytukku.fi tai täyttämällä yhteydenottolomakkeen. Olemme valmiina auttamaan sinua kaikissa kysymyksissäsi.
Kuinka voin seurata tilaustani?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi tilauksen seurantatiedot. Voit käyttää näitä tietoja seurataksesi tilauksesi kulkua.
Onko teillä tarjouksia tai alennuksia?
Kyllä, tarjoamme säännöllisesti erilaisia kampanjoita ja tarjouksia. Voit seurata niitä verkkosivuillamme tai liittyä uutiskirjeemme tilaajaksi saadaksesi ilmoituksia uusista tarjouksista.